kids

Klachtenregeling Floresta

Klachten kunnen opgelost worden.

Een goed contact met mij als uw hulpverlener is heel belangrijk . Gelukkig zijn de meeste cliënten tevreden over de hulp die Floresta biedt.

Toch kunt u van mening zijn dat u onzorgvuldig behandeld bent of dat bepaalde zaken beter hadden gekund. Uw opmerkingen of klachten bieden mij als uw hulpverlener de mogelijkheid om de dienstverlening zo nodig te verbeteren.

Probeer samen met Floresta het probleem op te lossen.

Ik stel het op prijs om in een persoonlijke contact, de oorzaak van uw klacht met u te bespreken. Deze directe benadering gaat niet iedereen even gemakkelijk af, maar als ik niet weet dat u ontevreden bent, kan ik ook niet proberen de klacht op te lossen. Een goed gesprek kan veel duidelijkheid geven waardoor we mogelijk samen tot een oplossing van het probleem kunnen komen.

Wanneer we er samen niet uitkomen dan kunt u zich wenden tot het Klachtenportaal Zorg.

Klik op onderstaande linken:

Flyer Spelregels Wkkgz Klachtenportaal Zorg Wkkgz

Geschillenreglement KPZ 2019

Klachtenreglement KPZ Wkkgz 2019

Alg Voorwaarden KPZ 2019

 

Wilt u meer informatie dan kunt u kijken op de site van Klachtenportaal Zorg (https://klachtenportaalzorg.nl)

 

 

 

 

 

We hebben 3 gasten en geen leden online